Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

woensdag 26 mei 2010

Trapeze kaartje

Voor de kaartenuitdaging moesten we dit keer een trapeze kaart maken. Jeetje wat heb ik daar een problemen mee gehad. Er was keuze uit 2 mallen. Ik heb eerst de ene mal 2 keer geprobeert, maar dat wou voor geen meten. Uiteindelijk heb ik de andere mal gepakt en daar is dit kaartje uitgekomen.



Ik zelf vind het resultaat heel erg mooi geworden. En eigenlijk heb ik niet veel gebruikt.
* Turkoois en donkerblauw karton
* lintje
* Retro flower pons large en medium
* Nellie Snellen flower punch Flower 2 medium
* Nellie Snellen flower punch meeldraad
* Nellie Snellen flower punch jumbo takje
* Kraaltjes
* Borduur garen
* Stempel pipoos 74035

Voor diegenen die niet weten wat de bedoeling is van een trapeze kaart; het middelste gedeelte (het driehoekje) hangt echt alleen vast in de draden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...