Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

zondag 30 mei 2010

Harmonicadoosje

Ik zit op een aantal clubs op internet en bij één van die clubs was er afgelopen maand een wedstrijd. De wedstrijd was om een harmonicadoosje te maken. Het patroon kreeg je en de rest is gewoon naar eigen inzicht en creativiteit invullen.
Dit is mijn bijdrage geworden.


   

Voor dit doosje heb ik de volgende materialen gebruikt:
* Donkerblauw en ijsblauw cardstock
* Scrappapier Basic Grey Kioshi Waterlily
* Magneettape
* Retro flower punch medium
* Nellie Snellen pons flower 2 medium
* Nellie Snellen pons meeldraad
* Nellie Snellen pons takje
* Donkerblauw satijn lint smal
* Plaksteentjes
* Stempels Blossom

Vooral die stempeltjes vind ik erg leuk. Volgens mij hebben ze echt naast Magnolia gelegen, ze zijn een stukje kleiner en er zijn een paar details anders aan, maar voor de rest lijken ze er best veel op. Ook zijn ze een stukje betaalbaarder, want het zijn clearstamps (een setje met ik geloof 3 figuren en een aantal decoraties kost 4,95).


Ik denk dat ik dit doosje ook nog wel eens vaker ga maken, vond het heel leuk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...