Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

maandag 23 maart 2015

Paasmandjes


Genieten jullie al van het voorjaar??? We hebben al een paar heerlijke dagen met zonneschijn en lekkere temperaturen gehad. We mogen hopen dat er nog heeeeel veel van dat soort lekker dagen gauw komen.
Afgelopen 2 weken ben ik bezig geweest met deze paasmandjes. De werkbeschrijving voor dit paasmandje heb ik zo'n 5 jaar geleden al eens opgeslagen. Helaas weet ik niet meer waar dit patroon vandaan komt (als iemand dat wel weet dan hoor ik dat graag, dan kan ik dat hier vermelden).


Did you already had the pleasure of nice spring weather?? We've already had some very sunny days with very nice temperatures. Hopefully those days will come soon more often.
The last 2 weeks I've been busy making these easterbaskets. About 5 years ago I saved the way how to make this basket. Where I've got it from I don't know anymore. If anyone can tell me, I would appreciate it very much.


Het mandje wordt gemaakt uit 14 stroken scrappapier. Deze stroken worden allemaal beïnkt met de kleine Distress inktjes en daarna in elkaar gevlochten.


This basket is made of 14 stripes of scrappaper. I've worked those stipes with distress Ink and then I've braided those stripes to one basket.




Ik heb de drie mandjes allen verschillend proberen te decoreren. Natuurlijk heb ik gebruik gemaakt van een paar Magnolia stempels. Deze heb ik ingekleurd met Derwent. Op de andere 2 heb ik voor de verandering eens een keer gewerkt met 3D. 

I've tried to decorate the 3 baskets differently. Of course I've used Magnolia stamps on one of them. I've colored these with Derwent. On the other 2 basket I've used 3D. 


De lijst met gebruikte dingen is dit keer wat langer dus ik splits deze in 2 blokjes.

* linnenkarton, cardstock en kraftpapier
* scrappapier - Maja Design - Coffee in the arbor - lemon meringue pie
* scrappapier - Maja Design - Coffee in the arbor - rosegarden
* scrappapier - Maja Design - Coffee in the arbor - raspberry cupcake
* scrappapier - Maja Design - Coffee in the arbor - raspberries
* scrappapier - Maja Design - Coffee in the arbor - let's share a cookie
* scrappapier - Maja Design - Coffee in the arbor - homemade lemoncurd
* stempel - Magnolia - Bunny Tilda (HE10)
* stempel - Magnolia - Hello Tilda (HE10)
* 3D knipvel - Yvonne Creations - Kuikens (CD10269)
* 3D knipvel - Yvonne Creations - Konijn (CD10279)


* stans - Xcut - Easter Eggs
* stans - Crealies - CL CS11
* stans - Marianne Design - Collectables - Easter (Col1382)
* stans - Joy Craft - Alphabet and Number - Alfabet
* stans - Tim Holtz - Alterations - Alphabetical
* stans - Precious Marieke - Grass border
* pons - Martha Stewart - doily lace
* pons - Martha Stewart - doily lace trim
* pons - Martha Stewart - branch
* pons - EK Succes - retro flower - medium en small
* paasei - Dutch Doobadoo
* plakparel 
* organza lintje



The list with used things is a little long this time, so I've devided it in 2 blocks.

* Cardstock, linen paper and Craftpaper
* scrappaper - Maja Design - Coffee in the arbor - lemon meringue pie
* scrappaper - Maja Design - Coffee in the arbor - rosegarden
* scrappaper - Maja Design - Coffee in the arbor - raspberry cupcake
* scrappaper - Maja Design - Coffee in the arbor - raspberries
* scrappaper - Maja Design - Coffee in the arbor - let's share a cookie
* scrappaper - Maja Design - Coffee in the arbor - homemade lemoncurd
* stamp - Magnolia - Bunny Tilda (HE10)
* stamp - Magnolia - Hello Tilda (HE10)
* 3D cutting sheet - Yvonne Creations - chicken (CD10269)
* 3D cutting sheet - Yvonne Creations - rabbit (CD10279)


* cutting die - Xcut - Easter Eggs
* cutting die - Crealies - CL CS11
* cutting die - Marianne Design - Collectables - Easter (Col1382)
* cutting die - Joy Craft - Alphabet and Number - Alphabet
* cutting die - Tim Holtz - Alterations - Alphabetical
* cutting die - Precious Marieke - Grass border
* punch - Martha Stewart - doily lace
* punch - Martha Stewart - doily lace trim
* punch - Martha Stewart - branch
* punch - EK Succes - retro flower - medium and small
* easter egg decoration - Dutch Doobadoo
* self-adhesive pearls 
* organza ribbon


Ook heb ik afgelopen week een kaart gemaakt in de vorm van een paasei. Helaas is deze nog steeds niet klaar. Ik wacht nog op een besteld artikel, waarmee ik deze af kan maken. Deze kaart zal ik de volgende keer aan jullie laten zien.

Last week I've made a card easter-egg-shaped. Unfortunately it isn't ready yet. I'm waiting for a stamp which I've ordered, with which I can finish this card. I will show this card to you next time.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...