Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

vrijdag 27 maart 2015

Paasei schuifkaart



Na de paasmandjes uit vorige post heb ik nu een paasei gemaakt. Dit paasei zag ik op de blog van Sandra (Sandra's scrapsels). Daar kun je ook het patroon voor deze kaart kopen. Er staan nog veel meer mooie dingen daar. Echt de moeite eens om er te kijken.

After the easter baskets from last post I've made an easter egg. I've seen this easter egg on Sandra's blog (Sandra's scrapsels). On her blog is a link to her webshop, where you can buy the template of this egg. There are many more beautiful templates to buy. You should really take a look over there.


Op google heb ik gezocht naar een leuke tekst en na een lange zoektocht heb ik deze tekst gevonden. Ik heb deze in Word getyped en daarbij gebruik gemaakt van 2 verschillende lettertypes en lettergroottes, zodat je een leuk effect krijgt.

I've search google for a nice little poem I could use one this card and found one after a long search. I've typed this poem in Word and used two different fonts, so you'll get this playful effect.


Dit zijn de spulletjes die ik voor dit kaartje heb gebruikt:

* kraftpapier
* linnenkarton wit en creme
* scrappapier - Maja Design - Coffee in the arbor - lemon meringue pie
* scrappapier - Maja Design - Coffee in the arbor - home made lemoncurd
* stempel - Magnolia - Bunny Tilda (HE10)
* stans - Crealies - CL CR11
* pons - EK Succes - Retro flower
* pons - Martha Stewart - branch
* paasei decoratie - Dutch Doobadoo
* plakparels


I've used these products for this card:

* kraftpaper
* cardstock white and creme
* scrappaper - Maja Design - Coffee in the arbor - lemon meringue pie
* scrappaper - Maja Design - Coffee in the arbor - home made lemoncurd
* stamp - Magnolia - Bunny Tilda (HE10)
* cutting die - Crealies - CL CR11
* punch - EK Succes - Retro flower
* punch - Martha Stewart - branch
* easter egg decoration - Dutch Doobadoo
* self adhesive pearls


Ik wens jullie allen een fijn weekend en alvast fijne paasdagen!!

I wish you a nice weekend and happy Easter!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart! Echt een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart zeg, leuk dat je met ons meedoet met TFMC veel succes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...