Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

donderdag 20 oktober 2011

Trakteren op school (2)


Oke, hier direct dan ook maar de traktaties die ik voor de kids heb gemaakt.
Ook dit was weer een verschrikkelijke klus, om te bedenken wat te maken. Maar ook hier zijn we weer uitgekomen.

Here's the treat for the kids right away. 
This also was a terrible job to think of somethink, but I've did it again.



In de zakjes zitten voor de jongens een boekje van cars, toy story of mickey, een setje stiften, een ontbijtkoekje, een pakje met rozijntjes en een mandarijntje. 
In de zakjes van de meisjes zit eigenlijk hetzelfde, alleen hebben zij geen boekje van cars, toy story of mickey, maar een setje met figuren die ingekleurd kunnen worden en daarbij kleine magneetjes. Natuurlijk zijn deze kleine cadeautjes gekocht bij de action, waar anders hihi.


In de zakjes zitten voor de jongens een boekje van cars, toy story of mickey, een setje stiften, een ontbijtkoekje, een pakje met rozijntjes en een mandarijntje. 
In de zakjes van de meisjes zit eigenlijk hetzelfde, alleen hebben zij geen boekje van cars, toy story of mickey, maar een setje met figuren die ingekleurd kunnen worden en daarbij kleine magneetjes. Natuurlijk zijn deze kleine cadeautjes gekocht bij de action, waar anders hihi.


In the bags for the boys I've put a little note-book of cars, toy story or Mickey Mouse, 6 coloring markers,  a little gingerbread slice, a little box with raisins and a tangerine (I hope these are the right words for it).
In the bags for the girls are the same products, except for the notebook. For them I've bought a set of figures which can be coloured which goes with little magnets.
These little gifts a bought at a store called Action. It's a store where you can buy all sorts of stuff very, very low-priced.


Voor de zakjes heb ik het volgende gebruikt:
* linnenkarton donkerrood/blauw en creme
* stempel Sugar Nellie - Manga - sitting pretty
*stempel Sugar Nellie - Manga - rock idol
* stempel Kruidvat - vlinder
* stempel Pipoos - ster
ook hier heb ik de tekst geprint in Word, met lettertype Kayleigh.


For the bags I've used the following products:
* cardstock burgundy/dark blue and creme
* stamp Sugar Nellie - Manga - sitting pretty
* stamp Sugar Nellie - Manga - rock idol
* stamp Kruidvat - butterfly
* stamp Pipoos - star
here also I've printed the text in Word, font Kayleigh.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn natuurlijk van Derwent en wel de volgende nummers:
The colors I;ve used coloring are of course Derwent colors and they have the following numbers:

* C010 - cream
*C130 - deep red
* C150 - cranberry
* C170 - soft pink
* C180 - blush pink
* C340 - baby blue
* C480 - lincoln green
* C520 - dark brown
* C560 - peach
* C590 - ochre
* C610 - dark terracotta
* C650 - black
* C670 - dove grey

Voor 31 oktober moet ik nog een herfstkaartje maken en daarna nog een kerst-swap. Als deze leuk worden komen ze natuurlijk hier nog weer te staan. Dus blijf het lekker volgen hier.

Before the 31th of octobre I have to make a autumn-card and after that a christmas swap. When they turn out nice I'll post them here of course. So keep watching this blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...