Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

donderdag 20 oktober 2011

Trakteren op school (1)


Het is zover. Onze dochter is 6 jaar!! Wat is die 6 jaar toch snel gegaan zeg. En wat wordt madam toch groot. Tja, en als je jarig bent dan moet je natuurlijk trakteren, zowel aan de leraren als aan de kinderen natuurlijk. Dus mama is erg druk geweest!!

Well, this is it. Our daughter is 6 years old!! Time flies. And when it's your birthday you have to treat, both the teachers and the kids. So mom has been very busy these last few days!!!


Ik begin met de traktaties voor de leraren. Wat is het toch elk jaar weer moeilijk om iets leuks te bedenken. Maar het is weer gelukt.
Dit ideetje komt hier vandaan. Ik heb wel een beetje de maten aangepast, want anders werd het iets te groot als traktatie. En natuurlijk heeeeeel simpel gehouden, want 15 stuks maken is best veel werk.

I'll start with the treats for the teahcers. It's so hard to think of something new each year, but I've did it.
I've seen the discription of this "bag" here. I've change the sizes a little bit. It became a little big for a treart when I used the actual sizes. And I've kept it very, very simple, 'cause I had to make 15 treats.


De materialen die ik hiervoor heb gebruikt zijn:
* linnenkarton donkerrood en creme
* pons EK Succes - Retro flower - medium en small (voor de verandering lol)
* nestabilitie Labels eight
* crealies CS11
* wol
* knijpertje
* plaksteentjes
de tekst is weer geprint in Word met lettertype Kayleigh

The things I've used for this treat:
* cardstock burgundy and creme
* punch EK Succes - Retro Flower - medium and small (what else lol)
* nestabilitie Labels eight
* crealies CS11
* wool
* clip
* self-adhesive gems
again I've printed the text in Word with font Kayleigh





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...