Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

dinsdag 1 mei 2012

Eventjes iets anders dit keer


Tja, als je zwanger bent ga je op de een of andere manier toch aan het ouderwetse naaien en haken. Tenminste ik wel. Dit is de tweede keer dat ik zwanger mag zijn en de tweede keer dat ik ga freubelen met stof en draad.
Dit keer ben ik bezig geweest met een aankleedkussenhoes. Deze hoes had ik al op de negenmaandenbeurs gezien van het merk Little Dutch. Maar ik vind de prijsjes van Little Dutch iets aan de hoge kant (€29,95 voor een aankleedkussenhoes), dus ik heb eens geprobeerd deze zelf te maken. 
En om eerlijk te zijn ben ik best een beetje trots op mezelf. Vooral voor iemand die eigenlijk zelden naait vind ik deze aankleedkussenhoes wel erg goed geslaagd. Zelf heb ik er nog die kleine knisperdingetjes aan gemaakt, gemaakt met een chipszak, haha. Dat heb je niet bij het origineel.


Well, when your pregnant, somehow, someway you're going to sew and hook. At least I do. This is the second time I'm pregnant and the second time I'm crafting with fabric and thread.
This time I've made a changing pad (I hope this is the right word for it). I've seen this one the "Negenmaandenbeurs" (an dutch event for pregnant women and families with little kids), made by Little Dutch. But I think the prices of Little Dutch are a little bit to high (€ 29,95 for this changing pad), so I tried to make on myself.
To be honest I'm a little proud of myself. For someone who doesn't sew a lot (make it rarely) I think this changing pad worked out very well. I've even added the little crackle pads out of fabric and a bag of chips. You don't have this with the original.


Op dit moment ben ik nog bezig met een muziekdoosje (ook een idee van Little Dutch) en een lampekap. Mochten deze net zo goed lukken, dan komen die ook hier te staan.


At this moment I'm working on a music box (also an idea of Little Dutch) and a lampshade. If they turn out as nicely as this changing pad I will place them here also.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...