Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

maandag 2 mei 2011

Ouderwetse naaidoos


Mijn schoonmoeder is komende woensdag jarig en zij houdt van quilten, dus leek mij deze naaidoos wel een heel leuk cadeau voor haar. Ik had dit ooit eens gezien op clubs, dus ik heb het even weer opgezocht. Het is een patroon van Gerdie en hier zie je haar versie. Ik heb bij haar het patroon opgevraagd, maar wel iets aangepast, omdat ik vond dat de naaidoos nogal instabiel was als hij open staat.

My mother-in-law has her birhday next wednesday and she loves to make quilts. So I thought this sewing box is the perfect present for her. 
I had seen this one on clubs a while ago, so I search for it. The template is from Gerdie and here is her version of it. So I asked her the template, but I adjusted it a little bit, because I thought the box was very unstable when it was open.


De materialen die ik hiervoor heb gebruikt zijn:
* cardstock creme en goudkleurig
* scrappapier Little Yellow Bicycle - Sharon Ann Autumn bliss - brown leaves/cream tonal
* pons EK Succes - Retro Flower - medium en small
* stans Crealies - CS11
* splitpennentjes
* plaksteentjes

These are the materials I've used:
* cardstock cream and golden
* scrappaper Little Yellow Bicycle - Sharon Ann Autumn bliss - brown leaves/cream tonal
* punch EK Succes - Retro Flower - medium and small
* die Crealies - CS11
* brads
* self-adhesive gems


Dit was een heel leuk projectje, maar ontzettend veel werk. Ook deze ga ik denk ik nog wel eens weer maken.

This little project was fun to make, but quite a lot of work. But I think I'm gonna do this one again (also)


2 opmerkingen:

  1. Oh wat een gave quiltdoos!! Wat een leuk idee! Ik ga em ook maar eens opzoeken, echt een leuk idee om iemand te geven!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend kado Erica
    hij is prachtig geworden en wat een hoop werk.
    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...