Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

maandag 7 maart 2011

Een taartkaartje in een doosje...



Mijn mams was een aantal weken geleden jarig en daar wou ik toch wel iets bijzonders voor gaan maken. Een aantal weken daarvoor had ik al dit kaartje hier gezien en dit vond ik toch wel erg leuk om te maken. Dus dit was de perfecte gelegenheid daarvoor.


A few weeks ago it was my mothers birthday and I just had to make something special for her. A few weeks before that I saw this "card" here and I thought this was the perfect card for her. 





De materialen die ik hiervoor gebruikt heb zijn:
* creme en donkergroen cardstock
* scrappapier (helaas weet ik in dit geval niet welke dit is, heb hier ooit eens een stukje van 15 x 30 van gekregen)
* organza lintje
* stempel "Gefeliciteerd" van de Kruidvat/Trekpleister
* pons EK Succes - Retro Flower - Large, medium en small
* pons Martha Stewart - Doily Lace
* nestabilities Label Eight
* Marianne Design Creatables - LR 0116
* plaksteentjes
* verjaardagskaarsjes

I didn't use a lot of materials for this card:
* creme and dark green cardstock
* scrappaper (unfortunately I don't know which one this is, somewhere in time I got this from someone, just a piece of 15 x 30 cm)
* organza ribbon
* stamp "Gefeliciteerd" is from a store named Kruidvat
* punch EK Succes - Retro Flower - Large, medium and small
* punch Martha Stewart - Doily Lace
* Nestabilities Labels Eight
* Marianne Design Creatables - LR 0116
* selfadhesive gems
* birthday candles


Dit kaartje (het modelletje) gaat zeker nog een keer voorbij komen in de toekomst. Ik vind hem zo leuk!!

You're gonna see this card (this shape) again in the future, because I like this one very much.

1 opmerking:

  1. leuk is die geworden joh ben er helemaal weg van,ik heb de workshop op het net ook gevonden en ga hem zeker ook een keer maken.je hebt er weer net iets meer effekt aan gegeven door er een doosje omheen te doen.gaaf hoor
    groetjes debbie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...