Over mij

Mijn foto
Hallo, mijn naam is Erica. Ik ben 35 jaar en woonachtig in Genemuiden. Ik ben getrouwd met Bert en samen hebben we 2 dochters, Cheyenne en Nova. Ook hebben we nog 2 poezebeesten in huis. Ik maak al jaaaaaren kaarten. Ik heb geen idee meer wanneer ik hiermee ben begonnen. Ik ben met diverse technieken beziggeweest. Op dit moment gooi ik diverse technieken door elkaar.

vrijdag 2 juli 2010

Ronde borduurkaart

Voor de kaartenuitdaging moesten we in de finale 3 opdrachten maken. Een daarvan was: maak een ronde kaart met een borduurpatroontje. We konden kiezen uit een aantal borduurpatroontjes. Voor de rest was het thema helemaal vrij.
Dit is mijn bijdrage geworden:



De volgende materialen heb ik gebruikt:
* Creme en lichtbruin linnenkarton
* Retro pons large en medium
* Nellie Snellen pons meeldraad
* Mettler boduurgaren nr. 
* Plaksteentjes
* Magnolia stempel Tilda brings a flower WC10
* Breed organza lint creme
* Smal satijnen lint bruin




Eigenlijk maar een heel simpel kaartje, maar ik vond hem wel aardig geslaagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...